Конкурс для призначення на посади педагогічних працівників ІРЦ
Управління освіти виконавчого комітету Тетіївської міської ради оголошує конкурс для призначення на посади педагогічних працівників «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради
Загальні умови |
||
Найменування і місцезнаходження інклюзивно-ресурсного центру |
«Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради Київської області. м.Тетіїв, вул. Центральна, 107 |
|
Перелік вакантних посад |
Вчитель-дефектолог; практичний психолог; вчитель-логопед; вчитель лікувальної фізкультури (вчитель-реабілітолог). |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи приймаються з 1 листопада до 20 листопада 2018 року (8.00-17.00) за адресою: 09800, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5. тел. (045 60) 5-12-17 |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
27 листопада 2018 року о 10.00 за адресою: 09800, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5. За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантних посад педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Секереш Юлія Миколаївна тел. (045 60) 5-12-17, 0994384840 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Для вчителя-дефектолога – вища педагогічна освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія»; для вчителя-логопеда - вища педагогічна освіта ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, або бакалавра за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія»; для практичного психолога - вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Психологія», «Практична психологія»; для вчителя лікувальної фізкультури (вчителя-реабілітолога) – вища освіта, кваліфікація в дипломі «вчителя-реабілітолога», «реабілітолога», «вчителя з лікувальної фізкультури». |
2 |
Досвід роботи |
Стаж педагогічної роботи не менше трьох років |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння вирішувати комплексні завдання |
2 |
Технічні вміння |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку |
3 |
Особистісні компетенції |
Вміння працювати в стресових ситуаціях |
Професійні знання |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1. |
Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами |
Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту». Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами). Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами). |
2. |
знання основ спеціальної педагогіки |
Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку. Причини порушень психофізичного розвитку. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів). Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом). Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором). Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією). Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами. |