Тренінг
З метою підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти, які відповідають за початкову школу, організовано й проведено їх підготовку щодо реалізації завдань нового Державного стандарту початкової освіти відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти. Концепція «Нова українська школа».
Саме заступникам директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти відводиться ключова, керівна роль в реформі загальної середньої освіти. Це означає, що необхідно переосмислити сутність соціальної і професійної місії вчителя. Здатність творчо керувати, приймати нестандартні рішення, уникати шаблонів і стереотипів, організовувати та спрямовувати роботу вчителів початкових класів.
За декілька днів плідної співпраці в динамічній, інтерактивній формі учасники тренінгу:
працюючи в групах, визначили новації Державного стандарту початкової освіти та Типових освітніх програм 1-2 класи;
провели інтерактивні вправи „Інтеграція” та „Критичне мислення”;
вчилися правильно формувати фізичне середовище освітнього простору початкової школи;
визначали вектори змін у методичній роботі та моделювали заходи щодо управлінської підтримки професійного розвитку вчителів в умовах Нової української школи.
Заступники директорів обговорили проблеми і визначили стратегічні напрямки підготовки до старту Нової української школи. На часі багато питань, які потребують опрацювання, проте у всіх є бажання зробити школу кращою.