A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Тетіївської міської ради

Конкурс для призначення на посади педагогічних працівників ІРЦ

Дата: 01.11.2018 14:00
Кількість переглядів: 74

 
Управління освіти виконавчого комітету Тетіївської міської ради оголошує конкурс для призначення на посади педагогічних працівників «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради

 

Загальні умови

Найменування і місцезнаходження інклюзивно-ресурсного центру

«Інклюзивно-ресурсний центр»  Тетіївської міської ради Київської області.

м.Тетіїв, вул. Центральна, 107

Перелік вакантних посад

Вчитель-дефектолог;

практичний психолог;

вчитель-логопед;

вчитель лікувальної фізкультури (вчитель-реабілітолог).

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію (копії) документу (документів) про освіту із додатками;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
  • мотиваційний лист довільної форми.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються з 1 листопада до 20 листопада 2018 року (8.00-17.00) за адресою: 09800, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5. тел. (045 60) 5-12-17

Місце, час та дата проведення конкурсу

27 листопада 2018 року о 10.00 за адресою: 09800, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5.

За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантних посад педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Секереш Юлія Миколаївна

тел. (045 60) 5-12-17, 0994384840

tet.irz2018@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Для вчителя-дефектолога – вища педагогічна освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія»;

для вчителя-логопеда - вища педагогічна освіта ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, або бакалавра за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія»;

для практичного психолога - вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Психологія», «Практична психологія»;

для вчителя лікувальної фізкультури (вчителя-реабілітолога)  – вища освіта, кваліфікація в дипломі «вчителя-реабілітолога», «реабілітолога», «вчителя з лікувальної фізкультури».

2

Досвід роботи

Стаж педагогічної роботи не менше трьох років

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння вирішувати комплексні завдання

2

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку

3

Особистісні компетенції

Вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.

Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».

Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).

Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами).

2.

знання основ спеціальної педагогіки

Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

Причини порушень психофізичного розвитку.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату.

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).

Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.

Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.


« повернутися

Вхід для адміністратора