Конкурс про призначення на вакантну посаду практичного психолога Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»
ОГОЛОШЕННЯ
11 січня 2021 року наказом управління освіти виконавчого комітету Тетіївської міської ради оголошено проведення конкурсу про призначення на вакантну посаду практичного психолога Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради Київської області.
УМОВИ
проведення конкурсу про призначення на вакантну посаду практичного психолога Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»
Тетіївської міської ради Київської області
Загальні умови |
||
Найменування і місцезнаходження інклюзивно-ресурсного центру |
Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради Київської області. 09800, Україна, Київська область, м. Тетіїв, вул. Центральна, 107 |
|
Перелік вакантних посад |
практичний психолог |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи приймаються з 12 січня до 01 лютого 2021 року (8.00-17.00) за адресою: 09800, м. Тетіїв, вул. Центральна, 107 тел. (099) 438 48 40 |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
04 лютого 2021 року о 10.00 за адресою: 09800, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5. За рішенням конкурсної комісії дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Присяжнюк Юлія Миколаївна тел. 099 438 48 40 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта, кваліфікація в дипломі «психолога», «практичного психолога». |
2 |
Досвід роботи |
не менше трьох років досвіду роботи практичним психологом в закладі освіти |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння вирішувати комплексні завдання |
2 |
Технічні вміння |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку |
3 |
Особистісні компетенції |
Вміння працювати в стресових ситуаціях |
Професійні знання |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1. |
Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами |
1. Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти. 2. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про повну середню освіту», «Про дошкільну освіту». 3. Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами). 4. Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами). |
2. |
знання основ спеціальної педагогіки |
1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку. 2. Причини порушень психофізичного розвитку. 3. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів). 4. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку. 5. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату. 6. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом). 7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором). 8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією). 9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом. 10. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку. 11. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами. |