Відділ освіти
Тетіївської міської ради

Конкурс про призначення на вакантну посаду практичного психолога Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»

ОГОЛОШЕННЯ

11 січня 2021 року наказом управління освіти виконавчого комітету Тетіївської міської ради оголошено проведення конкурсу про призначення на вакантну посаду практичного психолога Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради Київської області.

 

   

 

УМОВИ

 проведення конкурсу про призначення на вакантну посаду практичного психолога Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»

 Тетіївської міської ради Київської області

Загальні умови

Найменування і місцезнаходження інклюзивно-ресурсного центру

Комунальна установа

 «Інклюзивно-ресурсний центр»

 Тетіївської міської ради Київської області.

09800, Україна, Київська область,

м. Тетіїв, вул. Центральна, 107

Перелік вакантних посад

практичний психолог

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію трудової книжки;
  • копію (копії) документу (документів) про освіту із додатками;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
  • мотиваційний лист довільної форми.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються з 12 січня до 01 лютого 2021 року (8.00-17.00) за адресою: 09800, м. Тетіїв, вул. Центральна, 107  тел. (099) 438 48 40

Місце, час та дата проведення конкурсу

04 лютого 2021 року о 10.00 за адресою: 09800, м. Тетіїв, вул. Януша Острозького, 5.

За рішенням конкурсної комісії дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Присяжнюк Юлія Миколаївна

тел. 099 438 48 40

tet.irz2018@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища освіта, кваліфікація в дипломі «психолога», «практичного психолога».

2

Досвід роботи

не менше трьох років досвіду роботи практичним психологом в закладі освіти

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Якісне виконання поставлених завдань

Вміння вирішувати комплексні завдання

2

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку

3

Особистісні компетенції

Вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

1. Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.

2. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про повну середню освіту», «Про дошкільну освіту».

3. Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).

4. Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами).

2.

знання основ спеціальної педагогіки

1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

2. Причини порушень психофізичного розвитку.

3. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

4. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

5. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату.

6. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).

7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).

8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).

9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.

10. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

11. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.



« повернутися до списку новин